۱۰ پاسخ

هرکسی قلق بچش رو بهتر میدونه حتما خود مادر بهتر میدونه باید چکار کنه

منکه پسرم واکسن یک سال ونیمی ک زدم یه هفته بعدش هم ازشیرگرفتمش هم ازپوشاک انشالله ک دخترم هم همکاری کنه مثل داداشش

خیلی دیره

خیلی دیره

خیلی دیره
من یک پسرم رو سه ماه ک تا دو سال داشت گرفتم و عااااالی همکاری کرد
اون پسرم کمتر همکاری کرد دو سال و یک ماه بود گرفتمش

عقلش که شاید نرسه

دیر دختر من ۲ سالگی از پوشک گرفتمش

خواهرشوهرم پسرش یک سال و نیم داره شروع میکنه

بنظرم ی مقداری دیره

دیره بگیر ازش دیگه

سوال های مرتبط

مامان 🧿peste pesar🩵 مامان 🧿peste pesar🩵 ۱۲ ماهگی