از همین دکتر برای دخترم نوشت
روزی یک سی سی
خیلی هم خوشمزس 😅
منم اینومیدم قبلاقرمزمیدادم دکترگفت ابی بده اهنش بیشتره.بعدهم بامیل فراوان میخوره هم سیاه نمیکنه هم بوش خوبه هم مزش
دکتر گفته سیدرال یه سیسی
کی میگی دوسیسی؟؟
من میدم عالیه طعمشم خوبه بچه ها دوست دارن ،اهن موردنیاز روزانه رو تامین میکنه
والا منم سیدرال میدم بعد اینجا گفتن باید دو سیسی بدیم ولی من همیشه یک سیسی میدم از داروخانه هم پرسیدم گفت یک سیسی
دیگه نمیدونم عوضش کنم یانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.