۱۲ پاسخ

من به مهبد قبل خواب کریپ میکسچر میدم ۵ سی سی
شیر قبل خوابشم کامفورت میدم اگه شیر معمولی بدم دلدرد و نفخ میگیره
شامم بهش حتما میدم شام نخورده باشه نصف شب بیدار میشه
ساعت ۸ اینا شام میدم یک ساعت یک ساعت ونیم بعدش میخوابونمش
اتاق اگه خیلی گرم باشه بیدار میشه
نورش زیاد بشه بیدار میشه
سر و صدا هم باشه بیدار میشه
بچه خیلیم نزدیک مادر باشه خوابش سبک ترهه

اگر نفخ داره گرمیچر عالیه من هنوز همون رو میدم بهش
البته پسر منم دیشب تا حالا نابودم کرده نمی‌دونم چشه

خوش به حال مادرهایی که رو بچه سختی نمیکشن من سه تا بچه آوردم هر کدوم ۱۰سال پیرم کردن از بس بد بودن بد خواب بدخوراک بددشیر همش به خودم لعنت میگم

من برا نفخش سگانوز می‌دم از نوزادیش تا حالا
بهش خیلی می‌سازه

موقع خواب بهش گرمیچر بده راحت میخوابه

وای پسرمنم هرکاری بگی کردم حتی ازدکترشم سوال کردم اصلانمیخوابه شباتا۴صبح بیداره دارم پودرمیشم ازبیخوابی

دختر منم شبا کارش همینه
خواب درست حسابی نداریم بعد 10ماه

بچه منم همینه نمیدونم چشه واقعا

پسرمنم همینه خونه هم خنکه خنکهه به خودش میپیچه سرشو میزنه به گهوارش میره روشکمم صورتشو میمالو ب‌پتو ازاینور به اونور میشه اصلااارامششش نداره🙄🙄

هر روز براش نعنا بجوشون بده لگه فکر میکنی از دلشه

گرمش نیست ؟

پسرمنم اینطوری بود متوجه شدم از گرما بیدارمیشه

سوال های مرتبط