چقدر واکسن ۶ ماهگی بده🫠🫠🫠🫠

۶ پاسخ

ایوای الهی ... برای ما خوب بود . ۴ خ سخت بود

بعدش بدتره
پسر من ک بی نهایت بعد واکسن بهانه گیرتر شده😫😫

خبلی من دو روز نخابیدم ایقد حال بچم بد بود💔

استرس استرررررررررسسسسسسسس

نگوووو😫😫

جدی !؟

سوال های مرتبط

مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 ۸ ماهگی
مامان دیانا🍓 مامان دیانا🍓 ۹ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۱۳ ماهگی
مامان نفس 🌰🤎 مامان نفس 🌰🤎 ۱ سالگی