۴ پاسخ

استرس نداشته باشین، تا دو روز اول هر ۴ ساعت استامینوفن بدین بهش حتی نیم ساعت از تایمش بگذره هم بچه تب میکنه دختر من که اینطور بود ساعت ۳ صبح باید میدادم یه ربع ساعت بعد از شیر دادمش تمام شیری ک خورده بود رو بالا آورد باز ۱۰ دقه بعدش به زور بهش دادم تبش رفته بود روی ۳۹ تا یکساعت پاشویه کردیم ک اومد پایین نسبت به واکسنای قبلی اینو بیشتر مراقب باشین سعی کنین شب اولو نخوابین و مرتب دمای بدنش رو چک کنین

امشبو خوب بخواب😂

تجربیات مارو ولش کن
افسردگی میگیری
فقط کمپرس یادت نره بی نهایت موثره

هیچی فقط واکسن رو گنده میکنن الکی ما رو سکته میدن

سوال های مرتبط

مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 ۸ ماهگی
مامان گومبولی♡ مامان گومبولی♡ ۶ ماهگی