خانما اصلا استرس نداشته باشید واکسن یه دونست و خیلی سبکه پسر من سر دو تای قبلی یکسر جیغ میزد ولی اینو اصلا .سر بازی کردن خودش بود
واس پسرمن یه دونه واکسن بودش الان یه هفته بهونه جویی میکنه غذانمیخوره شیرتوخواب بهش میدم ازدیشب فقط دارم راه میبرمش خسته شدم
عزیزم امیدوارم برای شما سبک باشه دختر من که چها روز درد و تب داشت🥲با دندونش قاطی شده بود بچم خیلی بی قراری میکرد
پسر منم فردا واکسن داره خیلی استرس دارم چون بعد واکسن چهار ماهگی اسهال شد ریفلاکسش هم شدید شد
اره عزیزم حتما باید بزنی.نگران نباش یکی دو روز بیحالی داره بعد خوب میشه
اره دیگ نزنی نمیشه☹️اشکال نداره همه بچه ها میزنن سخته اذیت میشن طفلکیا ولی کاریش نمیشه کرد
۶ ماهگی ک میگن یدونس و سبکه
اره دیگه واکسن باید حتما بزنی
دختر منم فردا میبرمش برای واکسن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.