پسرم فردا واکسن ۶ ماهگی داره خیلی استرس دارم

۱۱ پاسخ

پسر من که اصلا نفهمید نه تب کرد نه بی قراری خداروشکر ولی ۴ ماهگی خیلی درد کشید سخت بود

منم امروز داشتم نزدم تب داشت هم حمام نکردم کفتم فردا ببرمش یا پس فردا ببرم حمام کنم وقت نکردم حمام کنم

دختر من پس فردا کاش سبک باشه براش

بنظر من فعلا نزن بزار چن روز دیگه بیین اوضاع چی میشه
بعد ترس نگرانی نداره راحته واکسنش فقط باید داروش سروقت بدیش

من جات بودم فعلا نمیزدم
واکسن ۶ ماهگی اذیت می‌کنه
پسر من خیلی بی‌قراری میکرد
صبر کن تو یه موقعیت بهتر

من فردا باید بزنم اگه باز باشه

منم امروز رفتم بزنم نبودن

منم خیلی استرس داشتم
چون میگفتم سخته واکسن ۶ ماهگی خیلی درد داره
ولی خداروشکر خوب بود اصلا گریه نکرد دخترم
نگران نباش اگه واکسن های قبلیش خوب بودن این واکسنش هم خوبه

پسر من پس فردا داره نمیدونم همینجا بزنم یا برم خونه مادرم اینا شمال اونجا بزنم

نه بابا سبکه نترس

من امروز زدم
استرس چرا عزیزم

سوال های مرتبط