۳ پاسخ

سلام عزیزم منم ای یو ای کرده بودم پریود شدم متاسفانه. دو هفته منو منو شوهرم روز شماری میکردیم که دو هفته بگذره ونتیجه مشخص بشه .خیلی ذوق داشتیم فکر میکردیم حامله میشم ولی حیف ...... الانم اصلا انگیزه ندارم کارام میمونه فقط میخوابم 🥺🥺😩😩

آی یو آی مزخرفه درصد موفقیتش پایینه منم یبار انجام دادم منفی شد
انشاءالله ماه بعد خودت باردار بشی

ازمایش برو بی بی چک نزن ب من گفتن اصلا بی بی نزن

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آندیا دخترم مامان آندیا دخترم هفته دوازدهم بارداری
مامان مامان مسلم مامان مامان مسلم هفته سی‌وپنجم بارداری