سلام عزیزم منم ای یو ای کرده بودم پریود شدم متاسفانه. دو هفته منو منو شوهرم روز شماری میکردیم که دو هفته بگذره ونتیجه مشخص بشه .خیلی ذوق داشتیم فکر میکردیم حامله میشم ولی حیف ...... الانم اصلا انگیزه ندارم کارام میمونه فقط میخوابم 🥺🥺😩😩
آی یو آی مزخرفه درصد موفقیتش پایینه منم یبار انجام دادم منفی شد
انشاءالله ماه بعد خودت باردار بشی
ازمایش برو بی بی چک نزن ب من گفتن اصلا بی بی نزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.