ببین عزیزم شاید خدا واقعا دوست داره تو این شرایط داغون و افتضاح ...جنگ ..گرونی ...استرس های شدید ...باردار نمیشی ....بخدا شاید صلاحه .....اوضاع خیلی خرابتر از چیزیه که فکر میکنیم الان باردار نباشی هزار درصد به نفعته.... دکترها نیستن ..سونو ها رفتن نیستن ...
منم روز ۱۲ ای یو ای هستم امروز تستم منفی شد ولی دوباره پس فردا تکرار میکنم اگه هاله انداخت میرم ازمایش میدم اگرم نشد که حتما صلاح نیست
منم منفی بود روز ۱۳💔
ازکرج چه خبر
زود نیس برا تست؟؟
۱۴آی یو آی باید بری بتا بدی اصن تستم نزن
زود زدی خب بزار روز ۱۴. ۱۵ بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.