باورت میشه ۶ماهه وزنش ثابته اصلا وزن نگرفته دریغ از نیم کیلو وزن از بس حرص خوردم موهام سفید شد ولی بی فایدس
منم ب دخترم زینک پلاس میدم با زور میخوره وزنش ۱۴ خوراکی میخوره دیگ لب ب غذا نمیزنه امروز از مغازه عموش سوپرمارکت داره نوشابه اینا اورده فقط ۲ پیاله ماست خورده غذا هیچی
ببین وزنش عالیه
دخترمن ۱۱ و نیمه وزنش
غذاش هم خوب میخوره باید فقط با یه چی مشغول باشه
غصه نخور بزرگ بشن خوب میشن
عزیزدلم این بچه ۱۵کیلوعه ماشالله عالیه
شما انتظار داری بچه بشینه یه بشقاب غذا بخوره ولابد پشت سرهم هی بهش غذامیدی
صبح ک بیدارمیشه دوساعت بعدش بهش صبحانه بده مثلا۱۰ساعت۱۲یه زردالو بده ساعت۲و۳ناهار بده دوباره عصریه شیرموز بده دوباره۹ شام
فاصله رعایت کن بچه خوب میخوره
دخترمنم غذا نمیخوره خیلی لاغرشده
شربت اشتها پدیا بست میدم بهتر غذامیخوره
وزن و قدش چطوره؟
بردم بندی خیلی بهتر شد
ولش کن خوب میشه ،این تجربه شخصیه منه
من شربت امگا ۳ میدم خیلی رو اشتهاش تاثیر گذاشته
شربت اشتها بهش میدم با مولتی ویتامین بعد هروقت گرسنش میشه بهش میدم هیچوقت زوری غذا ندادم بهش چون اصلا نمیخوره ۱۳ کیلو و نیمه لاغره
قبلا پسر منم اینجوری بود الان دیگه فقد غذایی که خودش دوست داره براش درست میکنم شربت لیکو زینک دکتر براش نوشت خدا را شکر الان بهتره
اول نفس عمیق، تلویزیون، بازی ، پارک و هزاران کلک دیگه!!!
دیگه دارم میرم دیوونه خونه از دستش
وای نگو نگو دارم دیونه میشم از دستش دیگه مخم رد داده به خدا😔
به نام بخدا هیچی فقط حرص
هیچی با زور گوشی دو لقمه میخوره بخدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.