۱ پاسخ

عزیزم تخم مرغ و سه قاشق شکر رو قشنگ هم بزن بعد شیر و دو قاشق شیره انگور و روغن بهش بزن هم بزن آخر سر هم ارد رو اضافه کن من چشمی میریزم تا جایی که به غلظت مدنظرم برسه

سوال های مرتبط