سلام آیا کسی بوده که توی آنومالی جنین خواب باشه. ؟؟؟

۷ پاسخ

بله مال من خواب بود بیدارش کرد

اره بابا😂😂همچین پاهاشو روهم میذاره 😂من ک خیلی معطل شدم تا همکاری کرد چن تا شکلات خوردم با اب ولرم تا خانم بیدار شد

بله دختر من خواب بود اونم دمر😁

منم علااف شدم. همه چی خداروشکر خوب بود فقط نچرخید دیگه گفت یا عصری یا فردا بیا دوباره

من سر اولی هم خواب بود هم تنبل ۷ساعت تو‌سونو علاف شدم
سر این یکی۱ساعته تموم شد

سلام اره طبیعی منم همینطورچندباربستنی وشیرینی خوردم هی شکمم دکترسونوتکون میداد۳باررفتم ودراومدم تابیدارشد

آره یه ساعتی معطل شدم تا بیدار شه😅

سوال های مرتبط