۴ پاسخ

نه نکن اینکارو.برا وزن دهی فقط دفعات شیرشو بیشتر کن

یبوست میگیره

نه دل درد میشه

نه کم و زیادش باعث اسهال یا یبوست میشه

سوال های مرتبط

مامان امیرمحمدو ارشیا مامان امیرمحمدو ارشیا ۱۲ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۱۰ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی
مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی