کدوم شیرخشک وزن دهیش بهتره؟

۲ پاسخ

گیگوز

وزن دهی رو نمیدونم ولی دخترم آپتامیل خیلی خوب میخوره خودمم مزه کردم خیلی خوشمزه و شیرین تر از ببلاک هست

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۱ ماهگی
مامان Lena👶🏻💗 مامان Lena👶🏻💗 ۳ ماهگی
مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 ۹ ماهگی