خانما کدوم شیرخشک وزن دهیش بیشتره ؟

۶ پاسخ

چند ساعت یکبار شیر خودتو میدی؟؟؟؟

بیومیل میدم ماشالله وزنشم عالیه شبر خودمم چربه

اپتامیل میدم خوبه

ب هر بچه ی یه چی میسازه من اپتامیل میدم خوبه بد نیست با اینکه پسرم کم شیر میخوره

آپتامیل پرونوترا

میگت نان
ولی باید ببینی چی به لنا میسازه
من آپتامیل میدم خوبه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۱۰ ماهگی