۶ پاسخ

عزیزم روغن نباتی بزن زود خوب میشه من واقعاااا راضیم ازش خیلی خوبه

دو سه روزه خوب میشه نگران نباش

برا پسرم کرم سوختگی فیتوکید اب رو اتیش بود

ان ان بزن

پماد اردن اب رو آتیش همه ترکیبات هم توش داره مامانی بگیر بزن دو روزه خوب خوب میشه

من همین چند روز پیش درگیر بودم
بتامتازون و کالاندولا رو سه نوبت ترکیبی زدم خوب خوب شد

سوال های مرتبط