سرد بودن دستای نوزاد طبیعیه؟شیرشم خورده

۴ پاسخ

اره طبیعیه

بله ۲تا۳ماهگی طبیعیه که دست وپاهشون سردباشه

بچه منم همش سرده دست وپاش

تا۳ماهگی طبیعیه دست و پاشون سرده

سوال های مرتبط

مامان میرحسین مامان میرحسین ۷ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان کایرا 🍓🧿 مامان کایرا 🍓🧿 ۴ ماهگی
مامان نیلسا🩷🩷 مامان نیلسا🩷🩷 ۵ ماهگی
مامان بی‌بی پناه🎀💚 مامان بی‌بی پناه🎀💚 ۳ ماهگی