اونایی که تیرویید شون ۴ هست قرص ۵۰ میخورن روزی یه دونه ؟

۲ پاسخ

برا من ۴و نیمه ۵۰ میخورم تقریبا ۲ ماهه

اره من اوایل ۴/۹بود قرص ۵۰داد روزی یه دونا ناشتا فق جمعه ها نمیخورم الان دو بار ازمایش دادم تو دوتاشون تیروییدم یبار ۱ بود یبار ۲

سوال های مرتبط

مامان نخودی🧸💙 مامان نخودی🧸💙 هفته سی‌وپنجم بارداری