کیا قرص آ اس آ شبی یه دونه میخورن؟
#بارداری

۱۱ پاسخ

من میخورم ا اس ۸۰

من میخورم

من از هفته ۵ میخورم
بدون مشکل قبلی یا سابقه بیماری
برای احتیاط جهت خونرسانی به جفت و‌جنین

من از این هفته ۲تا میخورم

من میخوردم ی هفتس نمیخورم

منم میخورم

منم شبی یه دونه میخورم

من میخورم

من🙋🏻‍♀️

من میخورم

من میخورم

سوال های مرتبط

مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دل آرا🧚‍♀️✨️ مامان دل آرا🧚‍♀️✨️ ۹ ماهگی
مامان محمد کوچولوم مامان محمد کوچولوم ۶ ماهگی
مامان صدف💓 مامان صدف💓 ۱ ماهگی