کیا آ اس آ میخورن ؟؟؟ و تا چند هفته باید خورده بشه؟؟؟

۱۵ پاسخ

تا۳۶تمام من تافرداشب بایدبخورم

بله من از اول ميخوردم

به من گفت تا ۳۵ هفته و ۳ روز بخور

اخر ۳۶ قطع کرد

من
تا ۳۶ هفته

من از اول بارداری میخوردم ۳۵ و چن روز بودم قطع کردم

من فعلا میخورم

۳۵هفته۶ روز قطع

من که میخورم دکترم گفت فعلا ادامه بده

۳۶ هفته کامل قطع کن

منم میخوردم وارد نه ماه که شدم قطع کرد برام سزارینیم

بمن گف تا ٣٦

من که دکتر گفت تا ۳۳دیگ قطع کردم

به من امروز گفت تا هفته ٣٦ البته من سزارينى هستم

تا ۳۶هفته باید خورد

سوال های مرتبط

مامان عطرین جان😍 مامان عطرین جان😍 ۷ ماهگی