شماهم شبی یه قرص آ.اس .ا میخورین ؟؟

۱۴ پاسخ

سلام من آره میخورم

بله.

اره منم میخورم

برای غلظت خونه دکتر به من گفت ۳۲ هفته قطع کنم دیگ نخوردم شبی یه دونه میخوردم

من روزی۲ تا.. ۳۴ هفته قطع کردم

سلام برای چی آ اس ا خوردین؟ تا چند هفتگی باید خورده بشه و بعدش،قطع کنیم؟

منم شبی یکی
تا ۳۶هفته دکترم قطع کرد

براچیه

من دکترم گفته ۲ تا بخورم

از دیشب دکتر من گفته شبی دو تا

اره عزیزم

من تا ۳۵ هفته استفاده مبکردم

ماه های اول اره

اره گلم

سوال های مرتبط

مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ ۵ ماهگی
مامان ❤✨نَفـس وکَمند✨ مامان ❤✨نَفـس وکَمند✨ ۶ ماهگی
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی ۹ ماهگی