۹ پاسخ

قرص آهن اخرشب

ظهر د۳ و آسپرین

آسپرين طرفاي ٧،٨ شب
آهنم عصر همراه ميوه

کلا سعی کن هیچ قرصی رو با هم نخوری، حداقل یک ساعت زمان بینش بده، شبا یه ساعت قبل خواب یکیو بخور، درست سرتو میخوای بذاری رو بالش اونیکی رو بخور😍

آهن عصر
آسپرین بعد از شام

میگن اسپرین با اهن نباید همزمان باشه من همیشه دوتاش شبا میخوردم

آهن هر شب

آسپرین صبح میخورم ، آمپول آنوکسا شب میزنم و آهنم شب میخورم

من چون دوتا اهن میخورم در روز
دومی رو شب همراه با آ اس آ میخورم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان آیه خانم👼🏻🧡 مامان آیه خانم👼🏻🧡 ۱۰ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلبندم💙😍 مامان دلبندم💙😍 ۷ ماهگی
مامان صدف💓 مامان صدف💓 ۱ ماهگی