مامانا شماهم قرص آ اس آ۱۰۰ میخورین؟واسه چی هست؟

۷ پاسخ

خون رسانی جفت ب جنین

من ۸۰
برای خون رسانی بهتر به جنین
سر خود نخورین
ما که میخوریم مشکل داریم

برای خون رسانی من مسمومیت بارداری داشتم بهم داده روزی یکی میخورچ

من 80 میخورم
برای خونرسانی بهتر جنین

یه ورق هشت هفته بودم بهم داد بعد اون دیگ نگف بخور

از زایمان زود رس جلوگیری میکنه ، برای غلظت خون خوبه ،خونرسانی رو بهتر میکنه

آره
واسه خون‌رسانی بهتر به بچه ست بخور

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان آرین جون مامان آرین جون ۱۲ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۲ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۷ ماهگی
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی