خانمها شماهم قرص آهن میخورین

۸ پاسخ

اره من از بچگیم میخوردم الانم ک باردارم هرشب دوتا میخورم

اره هر شب کم خونی دارم من🥺🥺

آره هر شب

بله من چهار پنج مدل قرص میخورم

بله هرروز میخورم

بله هر 12 ساعت میخورم

آره مجبوریم بخوریم😒

من هفته‌ای دو بار میخورم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد مامان آراد ۷ ماهگی
مامان Nahal🩷Nihan مامان Nahal🩷Nihan ۱ ماهگی