خانمها قرص کلسیم رو چه ساعتی میخورین؟

۹ پاسخ

بعداز ناهار حتما بخورین که جذبش بیشتر هست

بعد شام یا ناهار بخور

۲ ساعت بعد صبحانه

بعدناهار

بعد از صبحانه

بعد صبحونه به من گفت دکتر بخور

دکترم به من گفت ظهر بخورم

من ی قرص قلب دارم صب میخورم بعد صبحانه قرص کلسیم و ویتامین دی و قرص فشار خون بعد ناهار‌باهم میخورم… شبم آسپرین با آهن میخورم

من همه قرصامو باهم میخورم 😂🤦🏼‍♀️

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آروین و راوین مامان آروین و راوین ۱ ماهگی
مامان اریانا مامان اریانا روزهای ابتدایی تولد