دوستان شما آ اس آ میخورین؟

۱۴ پاسخ

برای چی باید خورد میگن خوب نی تو بارداری

شما پلاکت خونتون پایین نیومده؟ من تا هفته پیش یعنی ۳۳ روزی یه دونه آسپرین میخوردم پلاکتم خیلی اومده پایین

اره هرشب دوتا میخورم

اره از اول میخورم روزی یکی

اره...

منم روزی دوتا میخورم صبح و شب

منم میخورم

بله میخورمم ولی چند روز دیگ قطعش باید کنم

روزی دوتا👀

یسسسسس

آری از اولش می‌خوردم همچنان میخورم
تا آخرش هم باید بخورم

من میخورم

بله.

ارههه

سوال های مرتبط

مامان آیه خانم👼🏻🧡 مامان آیه خانم👼🏻🧡 ۱۰ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۲ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۲ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۲ ماهگی
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان دلبندم💙😍 مامان دلبندم💙😍 ۷ ماهگی