یه شب میشه ا اس ا نخورد

۵ پاسخ

نه چیزی نمیشه . انار داری یه انار بخور

منم گاهی یادم میره

منم هرشب باید دوتا یخورم
دلی چند شبی نخوردم فراموش کردم

سعی کن مرتب بخوری ولی در کل یه شب طوری نیس منم شده نخورم

همیشه سر وقت بخوری که بهتر
ولی اگ فعلا دم دست نداری موردی نداره با یه شب نخوردن چیزی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان سهیل مامان سهیل ۲ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان دلبندم💙😍 مامان دلبندم💙😍 ۷ ماهگی