بارداری
سلام
قرص آ اس آ کسی استفاده میکنه؟

۱۵ پاسخ

من هرشب

سلام بله برای منم دکتر از ۱۷ هفته داده وهرشب میخورم

من از چند ماه قبل بارداریم استفاده کردم تا آخرم باید بخورم

من هم بارداری قبلیم هم الان میخورم

به من گفته شبی دو تا بخور
شما چنتا میخورین؟

سلام بله من تو کل بارداری قبلیم استفاده میکردم

سلام.بله

بله منم استفاده میکنم

من هستم

اره منم بعداز ntاستفاده میکنم

من استفاده میکنم

برای من بعد از Nt تجویز کردن و هرشب استفاده میکنم

سلام بله من

من استفاده میکنم

بله از اول بارداری بهم داد

سوال های مرتبط

مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری
مامان بردیا و جوجه مامان بردیا و جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سهیل مامان سهیل ۲ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۲ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۲ ماهگی