من هرشب
سلام بله برای منم دکتر از ۱۷ هفته داده وهرشب میخورم
من از چند ماه قبل بارداریم استفاده کردم تا آخرم باید بخورم
من هم بارداری قبلیم هم الان میخورم
به من گفته شبی دو تا بخور
شما چنتا میخورین؟
سلام بله من تو کل بارداری قبلیم استفاده میکردم
سلام.بله
بله منم استفاده میکنم
من هستم
اره منم بعداز ntاستفاده میکنم
من استفاده میکنم
برای من بعد از Nt تجویز کردن و هرشب استفاده میکنم
سلام بله من
من استفاده میکنم
بله از اول بارداری بهم داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.