قرص آ اس آ برای چیه دکتر بمن نداد

۹ پاسخ

برای خون رسانی بهتر به جنین من از سونو انتی تا حالا میخورم چون یکم غلظت خون دارم

برا کسایی که غلظت خون یا فشار بالا دارن برا خون‌رسانی بهتر ب جنین

قرص آ اس آ برای جلوگیری از سقط هم هست، لازم نبوده حتما براتون، کسایی که سابقه سقط دارین تجویز میشه

برای کسایی ک فشار دارن غلظت دارن یا برای کسایی ک خونرسانی خوبی ندارن. من شنیدم برای رشد بچه هم خوبه چون خونرسانی بیشتر میشه. ولی خب به همه هم نمیدن

به همه نمیدن

عزیزم منم نمی‌خورم به همه که نمیدن فقط کسایی که مشکل خون‌رسانی به جنین هست میدن

ب منم ندادن اگ لازم باشه میدن

به کسایی که بالای ۳۵ سال هستن و خونرسانی به جنین کمه میدن

اگه استراحت مطلقی باید بهت میداد

سوال های مرتبط

مامان سهیل مامان سهیل ۲ ماهگی