قرص آ اس آ. آیا برای زن باردار خطرناک است یا نه

۳ پاسخ

من میخورم هر روز

بمن دکترم داده شبی یکی میخورم

زمانی که مادر غلظت خون داشته باشه تجویز میشه، و اتفاقا کسی که غلظت خون داره حتما باید مصرف کنه چون وقتی خون غلیظ و سفت باشه به راحتی توی بدن جنین به گردش در نمیاد! مصرف ASA را تا زمانی ادامه بدید که فاکتور غلطت خون به زیر ۱۳.۸ برسه!
من خودمم دارم مصرف میکنم

سوال های مرتبط

مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی