خانما قرص آ اس آ برای چیه ؟
دیشب رفتم دکتر بم داده

تصویر
۹ پاسخ

ب من گف ی روز درمیون
روزایی ک نمیخورم روز بعد باید ۲تا بخورم؟؟

به منم داد گفت تا آخر بارداری بخور

برای خونرسانی بهتر شریانای رحمی بهتر کارمیکنن بااین قرص و وزن جنین متعادل میمیونه منم دارم میخورم از۱۸هفنه

قبلا سقط داشتی؟

منم میخورم

منم مبخورم همه میخورن

خون رسانی برای جنین منم از ۲۳هفته میخورم

مگه از دکترتون نمیپرسین

برای خون رسانی بهتره

سوال های مرتبط

مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان دلبندم💙😍 مامان دلبندم💙😍 ۷ ماهگی
مامان قلبم🩵 مامان قلبم🩵 روزهای ابتدایی تولد