۴ پاسخ

ب من این ماه که رفتم داد تازه قند لب مرزه

ربطی به قند نداره فقط خونرسانی بهتره من از اول بارداری میخورم

همه این قرصو میخورن برا خونرسانیه

من قند ندارم ولی قرص آ اس آ میخورم

سوال های مرتبط

مامان صدف💓 مامان صدف💓 ۱ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۲ ماهگی
مامان دلبندم💙😍 مامان دلبندم💙😍 ۷ ماهگی