خانما بهتریت زمان قرص آ اس آ کی هس دکترتون چی گفته

۸ پاسخ

من بعدازناهار

غروب

من وسط ناهار و وسط شام میخورم

عصر به من گفت بعد از عصر دیگه نخور دلیلشو نمیدونم

من بعد صبحانه میخورم

قطعا وسط ناهار. (وسط غذا). در غیر این صورت معده خیلی اذیت میشه

من قبل خواب میخوردم

اخرشب

سوال های مرتبط

مامان صدف💓 مامان صدف💓 ۱ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان سهیل مامان سهیل ۲ ماهگی