شبا نصف شبی گشنه تون بشه چیا میخورین؟

۲۰ پاسخ

سیب میخورم

الان خیار و گوجه خورد کردم خوردم

بیسکوییت بالاسرمه🥺

من سیب میخورم یا موز

اگر باشه خرما و موز
نباشه نون پنیر😢😂

سیب موز

من الان انار خوردم بازم دلم میخواد😅

من میوه میخورم میخابم

ارده و شیره انگور

من الان چای شیرین با پنیر خوردم😅

من هرشب یه کیک و پسته و بادوم بالاسرمه

من پفیلا درست می‌کنم‌ بدون روغن و نمک، خیلی خوشمزه نیست ولی عالی سیرم می‌کنه

بخدا یه معضل شده اینم 🤦‍♀️

یه لقمه نون و کره مربا

هرچی توخونه باشه

هرچی گیر بیاد😅🤭😁

من كرم كنجد يا كره بادوم زميني ٢.٣ تا قاشق ميخورم ميخوابممم

از شام غذا مونده دارم میخورم😂

من که هر چی تو یخچال پیدا میکردم میخوردم میوه کیک و شیر ماست هر چی

منکه دارم بسکویت میخورم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان Mahdiyar🩵👶🏻 مامان Mahdiyar🩵👶🏻 ۶ ماهگی
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان آیسان مامان آیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان قند روزهای تلخ مامان قند روزهای تلخ ۷ ماهگی
مامان محمد کوچولوم مامان محمد کوچولوم ۶ ماهگی