خانوما گشنه میشین چی میخورین ایده بدین🥲

۱۰ پاسخ

انجیر خشک ، مغزیجات ، بیسکوییت ساده گاهی

هرچی دم دستم باشه میخورم

هر چ ک تو خونه باشه و دوس داشته باشی

هرچی بیاد دم دستم😂

من همه چی میخورم

نون و پنیر و گردو
میوه
مغزیجات
عدسی
گز یا بیسکویت

بادوم درختی زیتون تخم مرغ آبپز سیس رایس و کرم پسته اینا خیلی خوبن هم سیر میشی هم بچه وزن میگیره نه خودت

من میوه ،تخمه مویز،نون و
خامه عسل

شیر خرما
گردو پوره شده با ماست
پنیر گردو
انجیر خشک
چای با مویز
یا میوه

الان دوتا دونه میوه خوردم و فرنی
نون پنیر خیار یا گردو
مغزیجات
شیربادام
شیر و خرما
کشک خشک

سوال های مرتبط

مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ ۵ ماهگی
مامان غزل و تودلی❤️ مامان غزل و تودلی❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری