بچه ها شما شبا نصف شب بیدار میشین گشنتون شد چی میخورین؟

۹ پاسخ

یه لیوان شیر
یه خرما
یکی دوتا انجیر خیس خورده
یه لیوان آب با یه خرما
یه تیکه نون سنگک
یه تیکه سیب
یه تیکه موز
یکی از اینارو میخورم معمولا

نون و پنیر آخه چیزای شیرین میلم نمیاد، غذا هم نصف شب سر دل می‌مونه

والا من سعی میکنم دوباره بخوابم ، کی حوصله داره پاشه یه چیزی بخوره🥴

اینقدر خوابم میاد حوصلم نمی‌کشه بلند بشم،، دستشویی هم بزور میرم نصفه شب چه برسه بلند شم شروع کنم خوردن

تخم مرغ اب پز
خرما و شیر
یه تیکه میوه

هرچی ک باشه بستنی،میوه،شیر،کیک

دوتا خرما با اب😁

شير
خرما
نون و عسل

اب میخورم دوباره میخوابم

سوال های مرتبط

مامان Mahdiyar🩵👶🏻 مامان Mahdiyar🩵👶🏻 ۶ ماهگی
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری