خانومای باردار شما شب تا صبح چیزی میخورین یا برا صبونه دیگه بیدار میشین ؟

۱۰ پاسخ

من ی چی میزارم بالا سرم گشنم شد میخورم اغلب میوه میزارم

من صبح یک تهو دا ضعفی میوفتم یعنی اگه بلند نشم حس میکنم الان از حال برم.. پنیر محلی گرفتم با نون میخورم وای تا ظهر سیرم.. کنار ناهار شامم باییییید ماست یا دوغ باشه وگرنه از گلو پایین نمیره

من کم کاری تیروئید دارم باید حداقل شیش ساعت ناشتا باشم بعد قرصمو بخورم واسه همین اگه نصف شب گشنمم بشه نهایتش یه ذره آب میخورم سعی میکنم بخوابم تاصبح

من خیلی تند تند گرسنم میشه اما حجم کم میخورم نمیتونم مثلا ۱ بشقاب برنج بخورم هر سری اندازه شش قاشق میخورم دو ساعت بعد دوباره گرسنه ام

من بعد از شام دیگه چیزی نمیخورم تا صبح اگه چیزی بخورم اسید معده اذیتم میکنه

من بیدارم کلا تا صبح یا سیب ترش میخورم یا گوجه سبز یا زردآلو یا کیک با شیر یا هندونه یا خربزه اما غذا دلم نمیخواد

من توت خشک و کشمش میذارم کنارم بیدار میشم چندتا میخورم بعد میخوابم

صبحانه ام نمیخورم 🤣

بعضی وقتا میخورم نون پنیری چیزی

من ریزه خاری دارم کلا همیشه باید خوراکی میوه یا غذام رو گاز باشه برم نوک بزنم😂😂

سوال های مرتبط

مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۶ ماهگی
مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان هناس مامان هناس هفته سی‌وچهارم بارداری