خانومااا شما قرص آهن رو شب میخورین یا صبح؟

۸ پاسخ

بهتره شب قبل خواب خورده بشه و قبلش شیر و چای نخورده باشید

میگن شب بخوری بهتره موقع خواب منم موقع خواب میخورم

آخر شب قبل خواب ک معده پر نباشه

شب جذبش بالاس ولی همراه غذا بخور ک صبحا معدتو اذیت نکنه و اسید معدتو بالا نیاره

اهن شب

من شب میخورم

بعد غذا.دکترم گفت قبل غذا نخور معدت درد میگیره

من عزیزم شب میخورم

سوال های مرتبط

مامان قندعسل🩵🧡 مامان قندعسل🩵🧡 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان عسل🩷 مامان عسل🩷 هفته بیستم بارداری