اره من سیب میخورم وگرنه بالا میارم از مغزیجات بدم میاد وگرنه مغزیجات بهتره
آره چون اگه نخورم بشدت قند و فشارم میفته
من ضعف میکنم اگ نخورم همون تو خوابمم حس میکنم هر لحظه ممکنه بالا بیارم خرما یا بادوم میخورم خب میشم الانم این ساعت دارم صبونه میخورم خیلی شدید ضعف میکنم 🤕
آره مغزیجات هست پیشم یا میرم برمیدارم
کلا باید وعده هات زیاد کنی ولی کم کم
آره باید بخوری چون ضعیف میشی هم خودت هم بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.