شما تا گرسنه میشین چیزی میخورین؟مثلا ۳ شب.من نمیخورم

۶ پاسخ

اره من سیب میخورم وگرنه بالا میارم از مغزیجات بدم میاد وگرنه مغزیجات بهتره

آره چون اگه نخورم بشدت قند و فشارم میفته

من ضعف میکنم اگ نخورم همون تو خوابمم حس میکنم هر لحظه ممکنه بالا بیارم خرما یا بادوم میخورم خب میشم الانم این ساعت دارم صبونه میخورم خیلی شدید ضعف میکنم 🤕

آره مغزیجات هست پیشم یا میرم برمیدارم

کلا باید وعده هات زیاد کنی ولی کم کم

آره باید بخوری چون ضعیف میشی هم خودت هم بچه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهفتم بارداری