شماها نصف شبا چیا میخورین که گشنتون نشه؟

۱۱ پاسخ

شیر وخرما اکثرا

بیسکوئیت ومغزیجات

خرما با گردو ....عاشق این ترکیبم😋 هم مقویه هم خوشمزه

بیشتر این گرسنگی ها کاذبه و نباید اهمیت بدی چون اضافه وزن میاره مخصوصا بعد زایمان آب کردنش سخت میشه اگر مولتی ویتامین می خوری با مشورت پزشک البته قطع کن چون باعث گرسنگیت میشه قطع میشه خیلی تاثیر داره بهتر میشی

اسيد و سوزش معده تا صبح ميخورم داغونم بخداااا 😫😫

هرچی میخورم فایده نداره

میوه میخورم ، الان گشنم شد نون پنیر و حلواشکری خوردم

نون پنیر و خیار یا گردو

هرچی که باشه خوراکی غذا موز امشب خوراک لوبیا خوردم😁

من هرچی بخورم دائم الگشنه ام

ماست میوه یا بسکویت هرچی امد خوش امد😂

سوال های مرتبط

مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ ۵ ماهگی
مامان دختر قشنگم🌸 مامان دختر قشنگم🌸 ۱۲ ماهگی
مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی