عصرونه چیا میخورین

۱۹ پاسخ

هیچچچچچچ😂🫤

یهو خیلی گشنم شد از غذای ظهر خوردم😂

چای با شکلاتی چیزی ولی چای باید حتما باشه

هیچ والا

میوه.بستنی اجیل بعضی روزا دوباره غذا.کلا همش گشنمه من تو این ماه😖

هرچی که باشه 😂فقط میخورم

میوه یا آجیل

شیرموز،اجیل،میوه،بستنی،هرچی که دم دست باشه کلا😅

هیچی جرعت ندارن بخورم که میارم بالا

میوه
اجیل
شیر و خرما
بستنی

دروغ چرا هرچی دم دست باشه😂

نون و پنیر و خربزه😬

میوه

الان یه لیوان شیرو ۳ تا ساق طلایی

هر چه گیرم بیاد 😂😂

من این چند هفته خیلی زود زود گشنم میشه نمیدونم چرا

نمی‌دونم چرا از اول عاشق خیار گوجه شدم معمولا درکنار چای و گردو پنیر سالاد

دوسه تا انجیر خشک ، نباشه شیر ، نباشه ،کیک ،بازم نباشه خوراکی ، ولی اکثرا کیک دوقلو میگیرم یه قلشو میخورم

نون خشک با ماست .. میوه ..بادوم .

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان دخترم وپسرم💕 مامان دخترم وپسرم💕 ۵ ماهگی
مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۶ ماهگی
مامان Mahdiyar🩵👶🏻 مامان Mahdiyar🩵👶🏻 ۶ ماهگی
مامان پسری💙😍 مامان پسری💙😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وهفتم بارداری