مامانا عصرونه چی میخورین ک هم مقوی باشه هم مفید ؟

۹ پاسخ

شیر با یه چیز شیرین

من هرچی اومد یموقع از نهارمون میمونه یروز یچی دیگه امروز آش خوردم

به خدا هیچی🤦‍♀️🤰🏻😂

من همش پنیر میخورم

جات خالی من شیربرنج باشیره

معمولا ۱۰ دونه پسته ۱۰ دونه بادوم و چنتا انجیر،با یکی دو واحد میوه

خرما و شیر خوبه.
مغزیجات خوبه.
من امروز خیلی گشنم بود قارچ کبابی و نون خوردم

بادوم درختی، پسته ، فندق هرکدوم ۱۰ تا میوه سه عدد ،

من امروز ماست موسیر خوردم بانون

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی