صبحونه چیا میخورین

۵ پاسخ

من بیشتر خشکبار و خرما میخورم و میخوابم دوباره 😂

من بیشتر نون و پنیر گردو و عسل

تخم مرغ یا نون پنیر گردو
و چای

هیچ 😑😑

من صبحونه اکثرا شوهرم میاره برام ارده با شیره خرما قاطی می‌کنه و کره بادوم زمینی با پنیر گوجه خیار گردو بادوم و شیر داغ همه چی میاره اما من درحد دو لقمه میتونم بخورم🥲

سوال های مرتبط

مامان اولی🙂 مامان اولی🙂 هفته هجدهم بارداری
مامان آراد مامان آراد ۷ ماهگی
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۶ ماهگی
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کامیار مامان کامیار هفته بیست‌ونهم بارداری