خانما شما صبحونه چی میخورین

۱۰ پاسخ

پنیر سبزی گردو- عسل-سرشیر- شیره انگور- تخم مرغ- کره مربا همه چی 😅

هیچی🙄من کلا از اول صبحونه خور نبودم الانم استثنا که بیدارشدم دیگه خوابم نبرد.ظهر بیدار میشم ناهار میخورم فقط

همه چی هرروز یه چیزی که تکرار نشه

پنیر گردو
پنیر خامه ای با بادوم
پنیر کره
نیمرو
تخم مرغ آبپز
کلا چیزای شیرین بعنوان صبحونه نمیپسندم

بیشتر نون پنیر خیار گوجه

من دیروز ارده شیره کم خوردم

صبحانه معمولا یا تخم مرغ..یا پنیر و عسل و گردو... یا بادنجون و گوجه رو تور...یا کره مربا...خیلی چیزا هست..ما روستاییم معمولا چیزای باغ میخوریم..سبزی گوجه خیار پیاز لیمو و بادنجون

تخم مرغ فقط با رب گوجه
پنیر و اش

من معمولا شیر و خرما ، شیر و عسل ، تخم مرغ

من الان هشت تا پیتزا خوردم یخ یخی🤣

سوال های مرتبط

مامان اولی🙂 مامان اولی🙂 هفته هجدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان آریشاه مامان آریشاه ۹ ماهگی
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی