سلام خانما واسه یبوست شما چی میخورین😥😥........

۱۹ پاسخ

من همچیو امتحان کردم حتی خوده دکترم قرص و شربت داد کیوی و گلابی خوردم هیجوره جواب نداد دوباره رفتم پیش دکترم گفتش شرلت خاکشیر درست کن بخور ینی آب رو آتیش شد واسم خیلی خوبه خیلی

مویز. انجیر‌.البااو خشکه .‌

ممنون از همتون عزیزانم❣️

انجیر
آب فراوان ولرم در روز

من یبوست شدید داشتم که کیوی جواب داد و شکمم کار کرد بعد اونم سعی کردم فیبر زیاد بخورم کاهو هر شب چند تا برگ هم شده میخورم گوارشم خیلی خوب شده

آلو بخارا ،لواشک،برگ زردآلو ،

آلو بخارا ،لواشک،برگ زردآلو ،

کیوی روزی سه تا میخورم😑

تجربه من این بوده ،برای هرکسی یه چی جوابه امتحان کن ببین چی بهت می افته،بلافاصله هم جواب نمی‌گیری یک روز حداقل طول میکشه، خوووب آب بخور، غذا رو حسابی بجو، کیوی گلابی آلو موز رسیده (موز بستگی به بدنت داره برای من خوب بوده) نون هفت غله تُست میکنم، یکی شیر پرچرب یکم داغ خوب بوده براش، خاکشیر و آلوخشک رو یه شب بزار تو آب بمونه ناشتا بخور . ناشتا آب ولرم بخور.انجیر میگن خوبه،
یکم هم پیاده روی روزانه داشته باش،
البته الان یکم اذیت میشی تا دفع بشه☹️
برای من که هر مدت یه چیزی جواب میده باز باید چیزای دیگه رو امتحان کنم🥲

به سیب نارنگی

شربت انجیر

انجیر گلابی

شبا به و سیب و نارنگی میخورم

من همچیو امتحان کردم حتی خوده دکترم قرص و شربت داد کیوی و گلابی خوردم هیجوره جواب نداد دوباره رفتم پیش دکترم گفتش شرلت خاکشیر درست کن بخور ینی آب رو آتیش شد واسم خیلی خوبه خیلی

من همچیو امتحان کردم حتی خوده دکترم قرص و شربت داد کیوی و گلابی خوردم هیجوره جواب نداد دوباره رفتم پیش دکترم گفتش شرلت خاکشیر درست کن بخور ینی آب رو آتیش شد واسم خیلی خوبه خیلی

کیوی عالیه

سلام برگ زردآلو خیلی خوبه

شربت منیزیم هیدوکساید

کاهو با سبزی خوردن زیاد

سوال های مرتبط

مامان آریشاه مامان آریشاه ۹ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری
مامان 👶🏻😍 مامان 👶🏻😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی