سلام خانوما شما برای یبوست دارو میخورین؟؟

۸ پاسخ

من هنوز یبوست نشدم

تاحالا یبوست نشدم

اره شربت منیزیم هیدروکساید

انجیر خیلی خوبه
الو هم عالیع

حتما پیگیری کن، زیتون و روغن زیتون بخور با غذاهات

روغن زیتون خوبه. گل محمدی با ماست خوبه. آلوچه خوبه

من روغن زیتون میخورم .صبح قبل صبحونه .قبل غذا یه قاشق

آره شربت منیزیم هیدروکساید

سوال های مرتبط

مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان بلوبری🫐🍇 مامان بلوبری🫐🍇 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فسقلی❤️ مامان مامان فسقلی❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری