مامانا شما برای یبوست توی بارداری چی میخورین؟

۱۲ پاسخ

کیوی

قرص آهنت رو عوضکن

کیوی

پر ترشاله و انجیر شب خیس بده
صبح ناشتا بخور
آبیه رو آتش 😆
ولی من سرما خوردم
چون دمنوش نمیتونم بخورم
اب جوش زیاد میخورم
روده هام پاک پاکن الان😆

شربت لاکسی ژل

من هرچیو بگی امتحان کردم هییییییچی مثل کیوی نیست. کیوی عالیه
سعی کن روزی دو روزی یکی بخوری اما اگه دو روز میشه شکمت درست کار نکرده و هرچی خوردی حل نشده یهو سه تا کیوی بخور. به ساعت نمیکشه که راحت میشی

ماست پروبیوتیک
سبزی تره
آلو انجیر خیس خورده

سالاد کاهوو و روغن زیتون

گلابی رو من جواب میده
شربتم دکتر داده فقط یبار خوردم

انجیر و برگه زردالو و الو خیس کن بخور
سالاد کاهو با روغن زیتون فراوون
کیوی
شربت لاکسی ژل
اینارو بخور

پرتغال😅

سبزی خوردن و کاهو عالیه

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان ابوالفضل و نورا مامان ابوالفضل و نورا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💖 آیماه💖 مامان 💖 آیماه💖 ۱۰ ماهگی