شما توی بارداری باقالی میخورین؟

۲۹ پاسخ

میگن اصلا اصلا خوب نیست برا خانم باردار ......حتی قدیمی ها میگن از دم در خونه ایی که باقالی پخته شده زن باردار رد هم نشه

من از اول بارداریم ویار باقالی پلو با ماهیچه دارم شدییییید 😕ولی نخوردم .....نگه داشتم بعد زایمان اولین غذایی که بخورم اون باشه 🤭

ربطی ندارع به اینکه بعضی‌ها میگن اگه خودت حساسیت نداری بخور ... مامان من هیچ حساسیت نداشت . داداشم و باردار بود دوسه بار باقالی پخت خورد درحد کم معمولی... داداشم فاویسمه .. اولین نفر تو طایفه که شنیدیم همچین بیماری ای رو سال ۹۰

نه به هیچ وجه

من نخوردم فقط دوتا دونه در حد رفع هوس

نخورگلم من خیلی بد شنیدم

نخوردم تاالان

من دو بار با برنج خوردم

آره خوردم

من فقط یه بار باقالی پلو خوردم

اره عزیزم من از اول بارداری ماهی چند بار باقالی پلو خوردم
دکترم گفت اگه خودت حساسیت نداری مشکلی نداره
تو دانستنی تغذیه هم همینو نوشتن
و اینکه اگه از فاویسم بچه میترسی
این بیماری ژنتیکیه با خوردن باقالی بوجود نمیاد

من چندباری خوردم

من یکبار خوردم اونم با هزار تا عذاب وجدان 🥲😃

من خوردم تا الان دوبار

میگن بچه زردی میگیره برا همین میگن خوب نیس

من یبارچنددونه خوردم

نخورین لطفا

باقالی جز ممنوعه های بارداریه

من خوردم هم باقالی پلو هم باقالی پخته به مقدار زیاد😶

خداروشکر هیچی نشد

😁اره من سر بارداری اولم نمیدونستم یه ظرف دو برابر کله خودم خوردم🤣

اگه خودت حساسیت نداری میتونی بخوری
چون باقالی حساسیت زاس من ندارم ولی تا الان نخوردم
ولی در حد چن تا اشکالی نداره

نه من نخوردم

من باقالی پلو دو سه باری خوردم

من پختم کلی با سرکه سیب خوردم جات خالی🙂هیچی نمیشه بخور نوش جان،البته اگه از قبل بهش حساسیت نداری

من با برنج خوردم

من که خوردم

من خوردم چن بار

من ک خوردم با برنج ،فکرنمیکنم بد باشه

من چندباری باقالی پلو خوردم

سوال های مرتبط

مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق🌰🩷 مامان فندق🌰🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌وهفتم بارداری