چرا میگن باقالی توی بارداری بده دلیلش چیه؟!!!! براچی بده؟!

تصویر
۹ پاسخ

بدشدت کم خونی میاره

گلم ضرر نداره میتونی بخوری ولی مقدار کم که اذیت نشی
واسه کسایی بده که خودشون یا همسرشون ب باقله حساسیت دارن چون میگن شاید جنین هم حساسیت داشته باشه مثل مامان باباش ب باقله

علاوه بر چیزایی که تو کامنتا گفتن ، می گن سردهم هست

باقالی پلو من چندین بار خوردم
ولی خالی نه
مگه اینکه حساسیت نداشته باشی

گوگل خوندم نوشته ممکنه جنین فاویسم داشته باشه وبهش حساسیت نشون بده

بخاطر افت فشار شدیدی که میاره
اگه از جمله افرادی نیستی که با خوردنش دچار افت فشار میشی موردی نداره.
نگران حساسیت و فاویسم هم نباش، اگه تو خانواده خودت یا همسرت سابقه اش نیست برای فندق شما هم پیش نخواهد اومد
فاویسم یه بیماری ژنتیکیه، کمبود یه آنزیم در خون
فقط هم ارثی و ژنتیکی هست و از مصرف هیچ خوراکی ای پیش نخواهد اومد
فقط هم باقلا خوراکی هست
اونی که یاهاش باقلاقاتق درست میکنن نیست

بخاطر کم خونی

عه بده ؟؟ من دو سری خوردم از عید به این طرف .

بخاطر حساسیت و فاویسم

سوال های مرتبط

مامان مامان دلوین مامان مامان دلوین ۱۰ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ابوالفضل و نورا مامان ابوالفضل و نورا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی
مامان سورا مامان سورا هفته بیست‌ویکم بارداری