خانوما باقالی تو بارداری بده ؟

۹ پاسخ

اگه خودت فاویسم نیسی بخور من از دکتر پرسیدم

میگن حساسیت میاره برای بچه من خودم یکی دوبار دلم خواست نخوردم

وای منم سوالم همینه و شدیداً باقالی دوست دارم

نخوری بهتره برا بچت

کم بخور نفخ داره من خوردم زیاد مردم از درد

حساسیت میاره برا بچه

منم عاشقشم😢 یه سریا میگن مشکلی نیست یه سریا میگن هست، منم نمیخورم، چون داداشمم فاویسم داره واسه احتیاط نمیخورم.

من که میخورم

من زیاد خوردم قبل اینکه متوجه بشم باردارم

سوال های مرتبط

مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان دلوین مامان مامان دلوین ۱۰ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق🌰🩷 مامان فندق🌰🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهلم بارداری
مامان آرین مامان آرین هفته سی‌وهشتم بارداری