اگه خودت فاویسم نیسی بخور من از دکتر پرسیدم
میگن حساسیت میاره برای بچه من خودم یکی دوبار دلم خواست نخوردم
وای منم سوالم همینه و شدیداً باقالی دوست دارم
نخوری بهتره برا بچت
کم بخور نفخ داره من خوردم زیاد مردم از درد
حساسیت میاره برا بچه
منم عاشقشم😢 یه سریا میگن مشکلی نیست یه سریا میگن هست، منم نمیخورم، چون داداشمم فاویسم داره واسه احتیاط نمیخورم.
من که میخورم
من زیاد خوردم قبل اینکه متوجه بشم باردارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.